dinsdag 28 januari 2014




Deze stickers zijn super origineel en een ideale oplossing als je je bureau op orde wil zetten met een leuke knipoog.  Ik heb met de jaren verschillende soorten (en kleuren) mappen verzameld, verschillende stickers erop bevestigd met gevolg wanorde (naar mijn eigen normen ;-)).
Deze stickers vond ik toevallig in Brugge en ik was onmiddellijk verkocht.  Je koopt ze telkens voor 4 mappen en er zit standaard een foto en stickers bij om een opschrift te zetten.
Er zijn veel verschillende foto's waardoor je je mappen perfect kan doen passen in je eigen interieur.
Ik koos voor de foto met de schapen.  Wij wonen in een bosrijk gebied en ik vond het fijn om de natuur in huis te halen.  Gezien de vele mappen die ik heb kan je gerust kiezen voor 2 pakjes schapen waardoor we nu een bureel hebben met een wand van schaapjes.
Je kan via www.file-art.de een kijkje nemen naar de verschillende mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten